۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

چرا مزدوران را در جامعه بایکوت نمیکنیم؟ اگر خود ما مزدوران را تحریم میکردیم آیا آمریکا و کشورهای دیگر ایران را تحریم میکردند؟


متاسفانه یکی از بستگان دور ما مزدور است، یعنی آدم فروش است، نمیدانم واقعا چه کاره است ولی سنگ ولایت را به سینه میزند و مال بسیار گرد آورده است.
برای اینکه برای خودش "وجهه مثبت" دست و پا کند در بین فامیل نزدیکش بسیار گشاده دست است، و مال احتمالا به یغما بردده را بی مهابا به این و آن می بخشد، گاهی هم از نفوذش به عنوان کار چاق کنی اطرافیانش استفاده میکند وخلاصه با این ترفندها در میان فامیل جایگاهی برای خود دست وپا کرده است و احترامی (هرچند ظاهری) خریده است.
قسمت دردناک این است که قریب به اتفاق این دسته فامیل که من میشناسمشان و تحت تاثیر حیله های این مزدور قرار گرفته اند خودشان از مخالفان سرسخت رژیم هستند! ولی با توجیهات پوچ سعی در جدا کردن حساب این مزدور از بقیه این خود فروختگان میکنند و رابطه اشان را با او با دلایل واهی توجیه میکنند.
من بعد از اتفاقات 9 ماه قبل با همه فامیل که با این شخص رابطه دارند قطع رابطه کردم و خیلی شفاف به ایشان گفته ام که با کسانی که با مزدوران بر سر یک سفره می نشینند، دمخور نمی شوم.
این کار من باعث شد که چند تایی از فامیل از این شخص فاصله بگیرند، دراین ایام عید هم که برای عید دیدنی به خانه یکی از بستگان رفته بودم این شخص بطور سرزده وارد شد، من و خانواده ام بلافاصله و بدون خداحافظی از آنجا خارج شدیم و بعد به میزبانمان زنگ زدم و گفتم اگر میدانسفم با یک مزدور رفت و آمد داری پایم را در خانه ات نمی گذاشتم.
آلان فکر میکردم اگر بقیه ما هم مثل من رفتار میکردند. آیا کسی خاضر میشد برای پول و ثروت مزدوری رژیم را بکند؟
اگر خود ما مزدوران را تحریم میکردیم آیا آمریکا و کشورهای دیگر ایران را تحریم میکردند؟

۳ نظر:

Unknown گفت...

شخصاً کار شما را تحسین می‌کنم و امید دارم که همه به مثل شما فکر بکنند.

fff گفت...

من هم شما را تحسین می کنم. از این آدم های نخاله توی فامیل ما هم هست و من هم تازگی به همین نتیجه رسیده ام.
پاینده و آزاد باد ایران و ایرانی

Massih گفت...

کارشما و خانواده تان خیلی تحسین برانگیز است. سواله بسیار خوبی کردید، بنظرم جوابش نه باشه.