۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

چرا باید از موسوی متنفر بود و باید حال او و سبز الهی ها را گرفت

در اینجا میخواهیم دلایل منفور بودن موسوی را از سوی آزادیخواهان شجاع و دلاور مقیم خارج از کشور  بررسی کنیم.
1- اولین دلیل سخنرانی های مردم فریب موسوی قبل از انتخابات  بود که باعث شد عده ایی بی سواد بدون در نظر گرفتن دستور العمل های خردمندانه ایی که از آن سوی آبها می آمد  در انتخابات شرکت کنند.
2- دومین گناه نابخشودنی موسوی اعتراض به تقلب درانتخابات و همراهی با مردم فریب خورده در این اعتراضات بود و از همه بدتر اینکه بر این موضع ماند و با عث اشتباه جلوه کردن پیش بینی های کارشناسان آنسوی مرزها شد، اگر مثل سردار دلاور حاج محسن رضایی  سریعا از مواضعش باز میگشت، به سوراخی که بیست سال در آن پنهان بود باز میگشت  قطعا اینقدر باعث تکدر خاطر دوستان آزادیخواه ما نمی شد.
3- دلیل بعدی غیر قابل تحمل بودن موسوی این است  که خیلی صریح مواضعش را در مورد کشتار دهه 60 عنوان نمی کند به خمینی فحش نمیدهد و اینکه  خواستار عزل خامنه ایی و وقوع انقلاب نمیشود تا رژیم بهانه کافی برای سر به نیست کردن او پیدا کند و همه یک نفس راحت بکشند.
4-یکی از کارهایی که موسوی میتوانست بکند تا قدری از این گناهانش را جبران کند این بود حد اقل مسئولیت رهبری جنبش سبز را به عهده میگرفت و الکی ژست روشنفکری نمی گرفت ، آنموقع ما تکلیف مان با این جنبش روشن بود و راحتت تر میتوانستیم که ناکامی هایمان را به گردن او بیندازیم..
5-صدور بیانیه های بی خاصیت دلیل دیگر ی برای تنفر از موسوی است، بیانیه هایی که به جای دستور العمل برای دعوت مردم به شورش های خیابانی و جنگ مسلحانه فقط حاوی روشنگری ویا عقاید بی ارزش اوست!
6-ولی مهمترین و بزرگترین دلیل برای متنفربودن از موسوی، محبوبیت  بیجهتی است که او در بین مردم بواسطه سخنرانی ها ی عوام فریبانه و ایستادگی سرسختانه اش در مقابل رژیم ، پیدا کرده، است و باعث شده که توجه مردم از رهبران اصلی جنبش آزادیخواهی از آن سوی مرزها منحرف بشود.
با توجه به دلایل بالا باید از موسوی متنفر بود وباید حال سبز الهی ها را گرفت تا دیگر مرتب از ما انتقاد نکنند  چرا به جای گیر دادن به احمدی نژاد و خامنه ایی به موسوی بند کرده ایید، نمیدانم چرا نمیفهمند که موسوی هم میتوانست رویه سردار شجاع جنگ حاج محسن را دنبال کند تا ما هم دگر کاری به کارش نداشته باشیم، همانجور که به حاج محسن کاری نداریم.

۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

رهبر برون مرزی منظورت داوره؟

ناشناس گفت...

در ضمن بدترین گناه موسوی این بود که مثل مسعود رجوی اعلام قیام مسلحانه نکرد و بعد از کشور فرار نکرد

ناشناس گفت...

در ضمن بدترین گناه موسوی این بود که مثل مسعود رجوی اعلام قیام مسلحانه نکرد و بعد از کشور فرار نکرد

ناشناس گفت...

fekr konam matlab tanz bood na? man ke nemifahmam

ناشناس گفت...

عالی... باشد تا این نیک آهنگ بفهمد

ناشناس گفت...

از همان اول مشخص بود که موسوی با این رژیم هست ولی میخواست خوش قدرت را دست بگیرد و اگر موسوی یا کروبی هم قدرت را دست میگرفتند و کسی هم اعتراض میکرد همین بلاها را سر معترضین میاوردند و اعدام هم که بود اینها کاری به مردم ندارند و این بحث و جدالها که از سال گذشته هست فقط برای بدست گرفتن قدرت توسط یکی از این دو نفر هست چون موسوی و کروبی در مناظره های خود تأکیدی زیادی بر جمهوری اسلامی و پیامهای خمینی داشنتد که ما هم باید رویه خود امام را دنبال کنیم و شعار ما باید جمهوری اسلامی باشد.ما باید بتوانیم کل این رژیم را بیرون کنیم حتی موسوی و کروبی و امثال این دسته آقایان را.

hamidesabz گفت...

نمیدانم چرا بعضی از دوستان مطلب را درست متوجه نمیشوند!
این یک مطلب طنز است و نگارنده از با زبان کنایه به قصد نقد بعضی از منتقدین موسوی نظرات ایشان را به چالش گرفته

ناشناس گفت...

نه تنها باید حال سبز اللهی ها، بلکه باید حال هر "اللهی" دیگر را هم گرفت. ما تمام مشکلاتمان از همین افراطی هاست. اما مساله آقای موسوی و کروبی اینست که باید قبل از گرفتن رای مردم، پاسخگوی عملکرد خودشان در دوران قدرت باشند. نمیتوان از یکطرف ادعای دموکراسی کرد و حمایت مردمی و از طرف دیگر "ولایت فقیه " را روی سر گذاشت و حلوا حلوا کرد، که نقض حق حاکمیت مردم است، و زهر ولایت را در کپسول قانون اساسی پنهان کرد و به اسم "اجرای بی تنازل قانون اساسی" به خورد مردم داد.

ناشناس گفت...

سلام
من نمیدونم کی هستی.هرکی هستی مال خودتی و اینو بدون که این اتحادی که بین مردم هست از بین نمیره.
تو اگه راست میگی خیلی شجاعی برو بلاگفا وبلاگ بساز.
توام از دارو دسته ان وخری دیگه.
اشتباه از منه که توقع بیش از حد دارم از شما موجودات کشف نشدنی.
D:

ناشناس گفت...

دوست گرامی! مطلبت خیلی عالی و بحق بود ولی تیترش یک مقدار سوء تفاهم ایجاد میکند بخصوص برای کسانی که با دیدن این تیتر کفری میشوند و از عصبانیت حتی کلیک هم روی آن نمیکنند و یا کمبود وقت دارند و نمیتوانند روی همه مطالب کلیک کنند. امیدوارم از اینگونه مطالب ضروری و روشنگر هرچه بیشتر و بیشتر بنویسی البته با تیترهای جذاب تر!

نشتی های یک قلم گفت...

سلام امکانش هست ک دعوتنامه بالترین برای من بفرستید ؟؟
patrishian@yahoo.com

ناشناس گفت...

khafe sho ashghal...neshasti biron migi lengesh kon

ناشناس گفت...

اگه مطلبت جدیه که خیلی بی ربطه
اگه هم طنز هستش خیلی غیر قابل فهمه
به نظرم اگه بیشتر روش کار می کردی نوشته ی خوبی از آب در میامد.
با تشکر

حسن گفت...

واقعا مارو خر فرض کردی؟ هزارتا مطلب مینویسید تا یکیش بیاد تو بالاترین بعد مثلا ما هم بیسوادیم نمیقهمیم. گند این نظام با این پولایی که خرج تو و امثال تو میکنن نمیخوابه مطمئن باش. مسخرشو درآوردید جرت گرفته از محبوبیت موسوی آره فکر کردی با این اختلاف افکنی ها کارشون تمومه کور خوندید شماها تند رویید که همه جا اجان و جاسوس گذاشتید هیچ کس جرات انتقاد نداره اینهمه زندانی سیاسی داریم. مثل الاغ تو گل موندید هیچ کشور درست حسابی نمیخادتون. فکر نکنید همه چیز تموم شده

keyvan گفت...

افکار نوشته تو ماست مالي
هودار موسوي
از امام عزيز و دوره سياه
شصت دوره طلآيي
امام لقب دادن هس

ناشناس گفت...

بابا مطلب طنزه درک کنید رهبر شجاع برون مرزی داور است و بس داور دوستت داریم داور دوستت داریم "اکبر تیرکمون "هم رهبر خوبیه

ناشناس گفت...

تا وقتی این حکومت هست نه ما به ازادی می رسیم و نه فقر و گرفتاری ملت کم می شود. موسوی یا احمدی و یا خاتمی برای این حکومت و این نظام کار می کند نه ایران و ملت

hamidesabz گفت...

دوستان اگر تقاضای دعوتنامه بالاترین دارند یک وبلاگ از خودشان معرفی کنند تا اعوت نامه ارسال شود

ناشناس گفت...

عاشق اوناییم که فک کردن این مطلب جدیه!!!

ناشناس گفت...

دوستانی که حتی به خود زحمت خواندن کامل متن و سبک سنگین کردن مطلب را نمی دهند، بی خود می کنند حامیان سبز معرفی می کنند خودشان زا

ناشناس گفت...

نه بابا راست میگی
میخوای یک چند ماهی هم بیا خونه و دفتر کار ما فعالیت مستمر کن تا بهمون یک دعوتنامه بدی
ادم باید شرف داشته باشه
من ترجیح میدم به جای التماس به تو برم دعوتنامه 5 تومنی از توی سایتها بخرم که همین الان هم دارن میفروشن
ادم باش

ناشناس گفت...

دادا چرا ایتهمه آسمون ریسمون میبافی برای گفتن اینکه مخالف موسوی هستی که البته حق توست ولی دلایل ی که اوردی کلا بی معنی و خامه، یعنی اگر موسوی میگفت بریزید تو خیابون میشد آدم خوب، آخه مرد مومن کسی بهتر از موسوی جنس این آدمکشها را نمی شناسه، در ضمن اشتباه هم نکن و مردم سوریه را بامردم ایران مقایسه نکن! اونجا شرایط اجتماعی، فرهنگی دیگری حاکم است